tBTC כדי לאפשר גישה בטוחה ל-Celo, להאריך הזדמנויות למחזיקי BTC

 

אנו שמחים להודיע כי tBTC, אשר כבר מאפשר מחזיקי Bitcoin להרוויח על blockchain Ethereum עם אפליקציות DeFi, גם יאפשר גישה בטוחה לפלטפורמת Celo.

עם tBTC כבר לחיות על tbtc.רשת, האינטגרציה Celo להיות מיושמת בחודשים הקרובים יאריך את האפשרויות מחזיקי BTC צריך להרוויח בבטחה עם BTC שלהם על פלטפורמות שונות, וליצור גשר חדש לקהילת הסלו הנמרצת.

Celo נועד לעשות את זה קל לכל אחד עם טלפון חכם לשלוח, לקבל, ולאחסן אורוניות פועל על צלו.

"בחרנו tBTC כדרך הבטוחה להקים גשר בין מחזיקי BTC וקהילת Celo," אמר מארק אולצ ' בסקי, CTO של קלבס, שהחל את Celo בשנת 2017 והוא אחד מתורמים רבים לפרויקט הקוד הפתוח. "אנו חולקים את ערכי הליבה של הקבוצות שמאחורי tBTC כדי להפוך את הכלים הפיננסיים נגישים. יש להם רקורד של בטיחות ואחריות, אשר חשוב מאוד הן עבור Celo ולבריאות המערכת האקולוגית crypto.”

מטרת הפלטפורמה Celo היא להפוך כלים פיננסיים ללא גבולות, קל לשימוש ונגיש לכל מי שיש לו טלפון נייד. משימתו של צלו היא לאפשר ל-6 מיליארד משתמשי סמארטפון ברחבי העולם לפתוח את היתרונות של טכנולוגיית blockchain ו-stablecoins.

מעצים בעלי BTC

מעצים אנשים להשתמש Bitcoin באפליקציות DeFi על פני פלטפורמות שונות יהיה חיוני לצמיחה לטווח הארוך של כלכלת crypto, במיוחד בהתחשב כמעט 60% של כובע השוק הצפנה הכולל מוחזק כיום בBTC.

השיק עם אמצעי אבטחה חסר תקדים, tBTC הוא מבוקר במלואו ופתוח מקור. פרויקט של Keep, Summa וקבוצת שרשרת הצלב, tbtc מאפשר לאנשים להחליף בבטחה את BTC עבור TBTC, אסימון ERC-20 שניתן להשתמש בו על פלטפורמות DeFi, בשיעור של 1: 1.

tbtc הושקה על פי מודל "שחרור", שבו גרסאות של הפרויקט נחשבות "מוכנות לשעת צפיית השיא" — אך ייתכן שהן סופיות, בהתבסס על משוב משתמש רחב יותר. שחרר את התקדמות המועמדים מ-0, ל-1, ל-2, קדימה עד שמועמד ייחשב סופי ושודרג לשחרורו היציב.

ההשקה של tBTC כללה גם כובע אספקה בוגר לתת מפקידים וחותמים מידה של הסיכון המתמשך וביטחון במערכת, תוך הגנה על משתמשים נלהבים מדי מנושאים פוטנציאליים. לאחר השיגור, התגמולים הכורים במגן טי.בי. טי. סי התגלו בנקסוס מיוצ ' ואל וכובע האספקה הראשון של 100 בי. טי. סי נפגע בתוך מספר ימים. בשבועות הראשונים, מכסה האספקה יעלה ב-250 בי-טי-סי בכל שבוע.

צמיחה מתחשבת היא הדרך להצלחה ארוכת הטווח הגדולה ביותר. לכן אנחנו כל כך שמחים הפלטפורמה Celo יהיה שילוב עם tBTC, יצירת גשרים על פני המערכת האקולוגית crypto.

להישאר מעודכן על כל מה שקשור tBTC על ידי הצטרפות ערוץ המחלוקת וcelo על ידי הבאים בטוויטר ולהצטרף לשיחה על מחלוקת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

"גשר" מבוזר לחלוטין בין BTC ל- DeFi נמצא כעת בשידור חי!

הכרזה על חברים ראשוניים בקבוצת שרשרת